miercuri, 5 iunie 2013

PASTRAMA DIN PIEPT DE PUI

Numar de portii: 4
Timp de preparare: peste 120 de minute

Va prezint o pastrama extrem de delicoasa, un pic picanta, sanatoasa si numai buna pentru pachetelul celor mici sau celor mari ;). 
Ingrediente:
  • 1 piept de pui dezosat
  • 2- 3 foi de dafin
  • 3-4 boabe de ienihibar
  • piper macinat
  • 1 lingura de sare
  • 300 ml apa
  • 2 linguri sos de soia
  • 1 lingura de zahar
  • 2 linguri de boia de ardei dulce
  • 1 lingura de boia de ardei picant
  • 2 catei de usturoi taiati felii
Mod de preparare:
1. Pieptul de pui dezosat ( eu am avut un pui intreg si l-am dezosat eu - l-am scos fara piele de pe os) se taie in doua si se pune la marinat impreuna cu toate ingredientele ( dafin, ienihibar, sare, piper, apa, sos soia, zahar, boia dulce si picant si usturoiul) timp de 24 de ore. 
2. Dupa ce a stat la marinat 24 de ore se scoate pipeptul, se leaga bine cu o ata de bucatarie si se pune in cuptorul preincalzit la 150 C (foc mediu spre mic) timp de 2 ore impreuna cu putin din marinata. In prima jumatate de ora tava este acoperita cu o folie de aluminiu.
3. Se stropeste din cand in cand cu sosul lasat in tava si se intoarce de mai multe ori.
Pofta buna!
Nota: Reteta este preluata de pe BucatareseleVesele :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu